Revolution Slider Error: Slider with alias test not found.

Maybe you mean: 'glavni-slider' or 'reference' or 'kontakt'
Blog

Prodaja preko spletne trgovine

Tudi sami razmišljate o tem, da bi lahko zaslužili s prodajo preko spleta? Sliši se enostavno, vendar ni nujno tako, saj ne zadostuje zgolj izdelava spletne trgovine. Predvsem je najprej potrebna odlična zamisel, kaj bi prodajali, ter vložek v nabavo izdelkov.


Preden se začne izdelava spletne trgovine

Veste za odličen izdelek, za katerega ste prepričani, da bi ga lahko prodajali preko spleta? Vaše mnenje o tem, da je izdelek dober, pravzaprav ne pomeni veliko. Potrebna je analiza trga, ki bo pokazala, ali bi se zanj dejansko odločali tudi drugi, kakšna je že obstoječa konkurenca, koliko bi bili kupci pripravljeni zanj odšteti … Če se izkaže, da ima izdelek potencial, potem je potrebno pričeti s proizvajalcem pogovore o tem, v kakšnih količinah in po kolikšni ceni vam lahko izdelek dobavi. Na osnovi tega boste lahko oblikovali tudi svojo maloprodajno ceno, v katero je potrebno všteti tudi vse druge stroške, na primer stroške administracije, računovodstva, dostave, uvozne davke in podobno.


Kakšna naj bo spletna trgovina?

Izdelava spletnih  trgovin je dobra, kadar je trgovina praktična in tako dejansko vodi v nakupe. Kaj to pomeni? Da mora biti praktična za vas kot lastnika, prav tako pa tudi za kupca. Za to se poskrbi tako s primernim oblikovanjem kot programiranjem. Izdelava spletnih trgovin se običajno ne izvaja unikatno, temveč se programsko uporabi že obstoječe spletne trgovine kot je na primer Magento, kjer sistem odlično deluje in ga je potrebno zgolj prilagoditi vsaki posamezni spletni prodajalni oziroma lastniku ter njegovim potrebam. To pomeni, da se poskrbi za prilagoditve kar se tiče oblikovanja, prav tako pa se dodajajo izbrani moduli, ki skrbijo za najrazličnejše funkcije v prodajalni.
Ob tem je potrebno pomisliti še na kar nekaj stvari: pridobitev certifikata, ki priča o varnosti spletnega mesta (ssl certifikat), o sklenitvi pogodb za najrazličnejše načine plačevanja (kreditne kartice in PayPal), sklenitvi pogodbe s kurirsko službo ali pošto, ki bo skrbela za dostavo do kupcev, za povezavo spletne trgovine z računovodskim programom, da bo čim manj dela z računovodskim vodenjem podjetja.
Želite, da se opravi izdelava spletnih samo za področje Slovenije? Razmišljajte širše! Če so proizvodi zares dobri, lahko pokrijete tudi sosednje države ali države bivše Jugoslavije.


Izdelava in najem

Ko je spletna trgovina izdelana, vaših stroškov z njo še ni konec za vedno. Za spletne trgovine je običajno potrebno plačevati tudi mesečni najem, s katerim si zagotovite nemoteno delovanje programskega dela – izdelovalec spletne trgovine je moral za trgovino kot je Magento odšteti nekaj tisočakov, torej gotovo ne gre pričakovati, da bi se po vzpostavitvi trgovine lahko od njega kar poslovili. Strošek ni visok, poleg tega pa ob plačilu dobite še nekaj: redno vzdrževanje.

Blog

Optimizacija strani ali Google oglaševanje?

Lastniki spletnih strani in spletnih trgovin vložijo veliko sredstev v oglaševanje, saj ob hudi konkurenci brez njega ne gre. Prav tako vlagajo v optimizacijo spletne strani, ki je ravno tako nujna, saj se sicer v iskalniku ne morejo uvrstiti dovolj visoko.  A kaj se bolj izplača: oglaševanje ali optimizacija?

Prednosti optimizacije pred oglaševanjem – in obratno

Če želimo učinek oglaševanja postaviti ob bok učinku optimizacije, ju velja primerjati s športom, recimo z atletiko. Oglaševanje običajno deluje hitro, vendar je kratkotrajno, tako kot šprint. Optimizacija spletnih strani pa je maraton – deluje dolgoročno in ne prinese rezultatov že v nekaj dneh, temveč jih so rezultati vidni čez daljše časovno obdobje.
Zakaj je tako? Če želimo imeti od oglaševanja danes korist, moramo dejansko oglaševati ves čas, kar pa je finančno nevzdržno. Tako se odločamo za posamične akcije. Oglasi na spletu večinoma niso namenjeni grajenju imidža in prepoznavnosti posamezne blagovne znamke (razen pri največji, globalnih podjetjih), temveč neposredni akciji: takojšnjemu nakupu. Dokler je oglas objavljen, torej dokler zanj plačujemo, lahko uporabniki nanj klikajo, to pa nam prinaša obisk in posledično tudi stroške konverzije. Ko ne plačamo, učinek hitro izgine: uporabniki spleta nas večinoma ne bodo našli sami po sebi, razen če so si po čudežu zapomnili naše ime ali produkt.
Optimizacija spletnih strani pa je dolgoročna. Ne bo delovala že tisti dan, ko jo plačamo, bo pa prinašala postopen napredek, ki ne bo nikoli popolnoma izginil. Povezave, ki smo jih ustvarili za optimizacijo, ostanejo na spletu za vedno – in vedno usmerjajo ter napotijo na našo stran  in ji dajejo veljavo.

Prednosti posameznega oglaševanja?

Google oglaševanje

  • Ste odvisni od sezone in morate večino posla opraviti tik pred poletjem, tik pred novim letom ali podobno? Potem vam bo oglaševanje veliko bolj praktično, saj se boste z njim takoj zavihteli na vrh (med plačane zadetke) oziroma bili s svojimi oglasi takoj pred očmi uporabnikov spleta.
  • Se želite oglaševati na konkurenčne izdelke, ki jih ne najdemo na vaši strani. Google oglaševanje vam to omogoča.
  • Želite oglaševati samo v določeni regiji, državi? V Adwordsu lahko nastavite točno, kje se želite oglaševati.

Optimizacija spletne strani ali spletne trgovine

  • Če je vaš posel bolj konstanten, pa z dvotedenskim oglaševanjem ne boste naredili dovolj, temveč morate za dober rezultat delati ves čas. Boljša je torej optimizacija.
  • V začetku optimizacija predstavlja strošek, ta strošek se s časom zmanjšuje.

    Seveda se podjetja danes ne odločajo zgolj za eno ali zgolj za drugo, temveč oboje dobro kombinirajo. Tako lahko poskrbijo tako za kratkoročne kot dolgoročne cilje v prodaji. Pri obeh pristopih pa je seveda potrebne veliko kreativnosti – pri optimizaciji spletnih strani še celo več kot pri spletnem oglaševanju, saj se pravila optimizacije pogosto spreminjajo in tudi niso povsem jasno podana. Ko ugotovimo, kaj je tisto, kar najbolj deluje, si pri Googlu že izmislijo še bolj zahteven način, s katerim želijo kakovostne strani ločiti od slabših in manj relevantnih.

Statistika spletnih strani ali trgovin, ki se oglašujejo v Adwordsu in imajo hkrati optimizacijo, so naslednji:

  1. Povprečni strošek na obiskovalca, ki prihaja iz Adwordsa je 0.35€, strošek na obiskovalca ki prihaja preko optimizacije pa 0.07€
  2. Obiskovalci, ki prihajajo preko Adwordsa se odločijo za storitev ali izdelek v 2.6%, obiskovalci preko optimizacije pa 5.4%.

Torej, našim strankam priporočamo na začetku večji vložek v Adwords, saj efekt optimizacije še na začetku ni viden. Višje kot se potem pojavljajo optimizirane besede, manj je potrebno vlagati v Adwords. Na koncu, ko so besedne zveze dobro pozicionirane,  je strošek za Adwords minimalen.

 

Blog

Brezplačna izdelava spletnih strani, mit ali resnica?

Ste v življenju že dobili kakšno stvar zastonj? Gotovo ne – v vse je treba nekaj vložiti, če že ne finančno ali materialno, pa vsaj čustveno  ali na drug nematerialen način. Kar nam ponudijo kot brezplačno,  vedno zahteva od nas neko akcijo,  s katero se zavežemo, da bomo »brezplačno uslugo« povrnili na drug način. In enako velja za spletne strani, zato naj vas oglasi, v katerih se ponuja brezplačna izdelava spletnih strani, ne zavedejo.

Zakaj je brezplačna izdelava spletnih strani utvara?

Tudi na področju spleta je velika konkurenca, zato se podjetja pogosto domislijo načinov trženja, pri katerih vam nekaj ponudijo zastonj, ostalo pa preplačate – in s tem dejansko »dobijo notri« tisto, kar so vam naredili brezplačno. Kadar se ponuja brezplačna izdelava spletnih strani, se tako običajno stran izdela zastonj, vendar to še ne pomeni, da niste obvezani plačila. Plačati morate druge stvari: registracijo domene (kar bi plačali tako ali tako,), zakupiti morate prostor za gostovanje na strežniku (običajno dražje, kot bi ga drugod,), mesečno vam zaračunavajo tudi vzdrževanje strani (za kar sicer niti ni potrebe, če imate zgolj enostavno predstavitveno stran, ne pa recimo spletni medij). Koliko nazadnje prihranite? Pravzaprav nič, ali pa vse skupaj celo preplačate.

Brezplačna izdelava spletnih strani ali izdelava za sto do dvesto evrov, pa prinaša še eno pomanjkljivost: spletna stran, ki jo dobite, je zelo osnovna, nefunkcionalna, nezanimiva, predvsem pa vam pri poslu ni v veliko pomoč oziroma vam ne pomaga povečati prometa ter s tem zaslužka. S spletno stranjo boste nezadovoljni, hitro boste potrebovali dodatke in  nadgradnje, ki jih bo treba dobro plačati, ugotovili boste, da stran ni optimizirana in boste nazadnje v optimizacijo  ter oglaševanje vlagali velike vsote denarja. Gre torej za ponudbo, ki se je gotovo ne izplača sprejeti.

Kaj naj vsebuje ponudba?

Izdelava spletnih strani je poceni oziroma ugodna takrat, kadar vsebuje vse potrebne komponente za izdelavo, te pa so od prve do zadnje po pošteni ceni. Programiranje, oblikovanje, registracija domene, gostovanje in vsi drugi deli izvedbe naj bodo jasno navedeni po posamičnih cenah ter dobro definirani, da jih lahko medsebojno primerjate. Predvsem ne spreglejte vsebinskega dela, katerega spletna podjetja marsikdaj ne nudijo. Saj veste – če boste morali sami spisati besedila in poskrbeti za fotografije, se lahko hitro zaplete, ker takšnega dela ne obvladate, poleg tega pa vam bo vzelo veliko časa ter vas stalo veliko živcev. Preverite tudi reference podjetja.
Najboljša rešitev je torej vedno ta, da se obrnete na profesionalce – in ker profesionalno delo ni zastonj, tudi plačate njihove usluge po ceni, ki je sprejemljiva, še zdaleč pa ne smešno nizka ali celo zastonj.

Ponudniki brezplačnih spletnih strani

Strani:12345
041 280 174