Blog

Tudi sami razmišljate o tem, da bi lahko zaslužili s prodajo preko spleta? Sliši se enostavno, vendar ni nujno tako, saj ne zadostuje zgolj izdelava spletne trgovine. Predvsem je najprej potrebna odlična zamisel, kaj bi prodajali, ter vložek v nabavo izdelkov.


Preden se začne izdelava spletne trgovine

Veste za odličen izdelek, za katerega ste prepričani, da bi ga lahko prodajali preko spleta? Vaše mnenje o tem, da je izdelek dober, pravzaprav ne pomeni veliko. Potrebna je analiza trga, ki bo pokazala, ali bi se zanj dejansko odločali tudi drugi, kakšna je že obstoječa konkurenca, koliko bi bili kupci pripravljeni zanj odšteti … Če se izkaže, da ima izdelek potencial, potem je potrebno pričeti s proizvajalcem pogovore o tem, v kakšnih količinah in po kolikšni ceni vam lahko izdelek dobavi. Na osnovi tega boste lahko oblikovali tudi svojo maloprodajno ceno, v katero je potrebno všteti tudi vse druge

Lastniki spletnih strani in spletnih trgovin vložijo veliko sredstev v oglaševanje, saj ob hudi konkurenci brez njega ne gre. Prav tako vlagajo v optimizacijo spletne strani, ki je ravno tako nujna, saj se sicer v iskalniku ne morejo uvrstiti dovolj visoko.  A kaj se bolj izplača: oglaševanje ali optimizacija?

Prednosti optimizacije pred oglaševanjem – in obratno

Če želimo učinek oglaševanja postaviti ob bok učinku optimizacije, ju velja primerjati s športom, recimo z atletiko. Oglaševanje običajno deluje hitro, vendar je kratkotrajno, tako kot šprint. Optimizacija spletnih strani pa je maraton – deluje dolgoročno in ne prinese rezultatov že v nekaj dneh, temveč jih so rezultati vidni čez daljše časovno obdobje.
Zakaj je tako? Če želimo imeti od oglaševanja danes korist, moramo dejansko oglaševati ves čas, kar pa je finančno nevzdržno. Tako se odločamo za posamične akcije. Oglasi na spletu večinoma niso namenjeni grajenju imidža in prepoznavnosti posamezne blagovne znamke (razen

Ste v življenju že dobili kakšno stvar zastonj? Gotovo ne – v vse je treba nekaj vložiti, če že ne finančno ali materialno, pa vsaj čustveno  ali na drug nematerialen način. Kar nam ponudijo kot brezplačno,  vedno zahteva od nas neko akcijo,  s katero se zavežemo, da bomo »brezplačno uslugo« povrnili na drug način. In enako velja za spletne strani, zato naj vas oglasi, v katerih se ponuja brezplačna izdelava spletnih strani, ne zavedejo.

Zakaj je brezplačna izdelava spletnih strani utvara?

Tudi na področju spleta je velika konkurenca, zato se podjetja pogosto domislijo načinov trženja, pri katerih vam nekaj ponudijo zastonj, ostalo pa preplačate – in s tem dejansko »dobijo notri« tisto, kar so vam naredili brezplačno. Kadar se ponuja brezplačna izdelava spletnih strani, se tako običajno stran izdela zastonj, vendar to še ne pomeni, da niste obvezani plačila. Plačati morate druge stvari: registracijo domene (kar bi

041 280 174