Optimizacija spletne strani

Če želite biti na spletu pred vašo konkurenco, je vaša rešitev
optimizacija spletnih strani. Bodite na prvih mestih v iskalniku Google!
 

Postanite vidni z
optimizacijo strani

V kolikor se želite nahajati pred konkurenco in biti vidni na spletu, je optimizacija spletne strani izrednega pomena. Čeprav ob besedi optimizacija strani večina najprej pomisli na visoko uvrstitev v iskalnikih, ima pravzaprav veliko širši pomen. Ta je predvsem to, da mora uporabnik takoj dobiti pravo vsebino, ko jo potrebuje, kar pa dosežemo s preučitvijo in analizo rezultatov, ki nam jih ponuja optimizacija strani. Le tako spremenite in izboljšate vašo poslovno strategijo ter dosežete željene poslovne rezultate.

Pristanite na vrhu največjih
svetovnih iskalnikov

Iskalniki razvrščajo strani po različnih ključih, ki se nenehno spreminjajo. Zato je optimizacijo spletne strani oziroma optimizacijo spletne trgovine pomembno redno vzdrževati in prilagajati visokim zahtevam svetovnih iskalnikov (Google optimizacija). Med omenjene zahteve na primer spada koda prilagojena brskalnikom, kvalitetne povezave na vašo spletno stran, kvalitetna in zanimiva vsebina ter številni algoritmi, ki skrbijo za razvrščanje optimiziranih spletnih strani. Ker je pomembno, da je stran na najvišjih pozicijah v iskalnikih, redno spremljamo spremembe in posodobitve ter po potrebi optimizacijo strani prilagodimo.
 

Ne pozabite na socialna omrežja!

S pojavom zelo priljubljenih socialnih omrežij, ki so izredno pomemben faktor pri pridobivanju novih potencialnih strank ter izjemno učinkovito marketinško orodje, se je spremenila optimizacija spletnih strani in optimizacija spletnih trgovin. Sedaj največji svetovni iskalniki upoštevajo pomembnost povezav, ki so všeč uporabnikom Facebooka ter ostalih socialnih omrežij. Posledično iskane rezulate vključujejo v spletne iskalnike ter upoštevajo pomembnost ključnih besed vnešenih v socialnih omrežjih, kar pa vpliva na končno razvrstitev vaših optimiziranih spletnih strani.

Z analizo rezultatov do novih poslovnih priložnosti

Optimizacija strani vam bo postregla z izjemno koristnimi informacijami ter statističnimi podatki o potrošnikih in trgu. Z analizo rezultatov boste poslovne procese optimizirali ter jih maksimalno prilagodili zahtevam strank in trga. S povečanjem prodaje izdelkov ali storitev boste poskrbeli za najvišji možni učinek optimizacije spletne strani ali trgovine ter povečali ugled in prepoznavnost podjetja.

Postopek optimizacije spletne strani

 

Prilagoditev spletnih strani in vpis v iskalnike

Največ obiskovalcev pridobite s pomočjo iskalnikov, kot je Google. Prav zato je pomembno, da je optimizacija strani ali trgovine v prvi vrsti prilagojena iskalnikom ter da je vpisana v vse najpomembnejše iskalnike in direktorije, ki jih poznamo. Na podlagi analize ključnih besed, ki sovpadajo s predstavitvijo podjetja in dejavnosti, se le te analizira in optimizira tako, da uporabnik ob vpisu optimizarnih ključnih besed v iskalnikih takoj najde vašo spletno stran.
 

Ustvarjanje kvalitetnih povezav

Še eden od pomembnih načinov optimizacije spletnih strani je povečanje števila kvalitetnih povratnih povezav. S kreiranjem pomembnih povezav do optimizirane spletne strani jo iskalniki ustrezno razvrščajo, saj tako kot ljudje verjamejo v ažurne, starejše in kvalitetne strani. Prav tako so za optimizacijo strani pomembne tiste povezave  iz spletnih strani, ki predstavljajo enako ali zelo podobno dejavnost vaši. Najboljše rezultate lahko dosežemo s kreiranjem pomembnih povezav do spletne strani ter z mesečno analizo in kontinuiteto vpisov.
 

Izdelava bloga in video optimizacija

Blog, ki je ustrezno optimiziran, pomaga k boljši optimizaciji spletne strani, zato je ta v iskalnikih uvrščena višje. Ker iskalniki skrbno pregledajo vsebino spletne strani in upoštevajo ažurnost, je blog izjemno zanesljiva metoda za povečanje obiska spletnih strani in ustvarjanje kvalitetnih povezav na vašo stran. Z ustvarjanjem kvalitetnih člankov, ki jih lahko ustvarite sami ali vam jih ustvarimo mi, se lahko ustvari najboljše rezultate, saj članki vsebujejo optimizirane ključne besede ter so vsebinsko povezani z vašo dejavnostjo. Za dobro optimizacijo strani pa je potrebna tudi video optimizacija, saj so tako za uporabnike kot iskalnike vedno bolj pomembni video posnetki, s katerimi lahko vaše uporabnike enostavno obveščate o akcijskih ponudbah, stalni ponudbi, navodilih, predstavite vaše podjetje, dejavost ali izdelke…
 

Vpis v socialna omrežja in lokalne zemljevide

Imajo izjemno pomembno vlogo pri optimizaciji strani, saj preko socialnih omrežij, blogov, forumov, ipd. povečujemo vrednost znamke podjetja ter se lažje približamo ciljnim skupinam. Facebook, Twitter, Google+ in LinkedIn so glavna med njimi, ki vplivajo na pozicijo vaše spletne strani v iskalnikih, in postajajo vedno bolj pomembna, saj lahko  z njimi povečamo prodajo in prepoznavnost izdelkov ali storitev, povečamo število obiskovalcev spletne strani, izboljšamo konkurenčnost, nenazadnje pa so  cenovno izjemno ugodno marketinško orodje, če primerjamo vložek in učinek. Poskrbeli pa še bomo za vpis vašega podjetja v navigacijske siteme.
 

Mesečna analiza rezultatov

Ker se pri optimizaciji vaših spletnih strani pogoji ter zahteve iskalnikov nenehno spreminjajo, je pomembno redno spremljati in analizirati rezultate. Vsak mesec bomo za vas preučili in analizirali statistiko rezultatov, na podlagi katerih lahko prilagodimo in izboljšamo ključne besede ter ključne elemente optimizacije za še boljše rezultate v prihodnosti.
 

Cenik optimizacije spletne strani

Lastnosti paketa:
  • Število besednih zvez
  • Online optimizacija
  • Vpis v iskalnike
  • Uporaba socialnih omrežij
  • Uporaba zunanjih povezav
  • Blog
  • Video optimizacija
  • Vpis v navigacijske sisteme
Start Paket
od 50€
  • do 5
Basic Paket
od 100€
  • do 10
Business paket
od 400€
  • do 20
Cene so zapisane brez 22% DDV
 

Priporočila

Zahtevajte brezplačno ponudbo

Izračunajte:
9 + 8
=

 
 
 
041 280 174